pühapäev, 6. mai 2012

3. kord

Olin väsinud ja deprekas ning püüdsin endale vabandusi leida, et miks mitte sörkima minna, aga jah... käisin ikkagi :)

Hästiajastatud 33 minutit lõpetasin kenasti koduväravas ja kulutasin 166 kcal. Muid näite täna siia trükkida ei viitsi, sest olen hoopis muudel põhjustel hirmus turris praegu. Tänasest seitsmest jooksutsüklist jooksin kolmel korral täiega ja hea tunne oli - suudaks ma seda vaid kauem teha kui 1 minuti :)

Tulevikuplaanidest ka. Nimelt osalen 19. mail esmaskordselt SEB Maijooksul - seekord küll vaid kõndijana. Aga olen endale seadnud eesmärgi, et sügisjooksul juba jooksengi selle distantsi, hoolimata sellest, mis tulemust mul siis ka loota oleks :)

Tahaksin niiväga praegu oma turris tuju ja deprekat shokolaadiga ravida, aga pole seda kusagilt võtta.... kõik kapid otsisin läbi... nada...

Nuuks,
E4

Edit (08.05.2012)
Panen ikkagi kõik näitajad kirja, kes teab, millal vaja läheb...
 aeg: 0:33
alla Z1: 31%
Z1: 37%
Z2: 18%
Z3: 14%
aHR: 129
pHR: 170
Kcal:166
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar