kolmapäev, 17. august 2011

Kolmapäev

Nonii, eetris on pisike vaikusehetk olnud, aga ei tasu pabistada, olin lihtsalt kodust eemal :)

Teisipäevane tööpäev möödus hästi, silme eest mustaks ei löönud ja kohalikku poodi ma seega kuritarvitama ei pidanudki :) Eks tööl ikka pisut ebavajalikku kraami nokkisin ikka, aga no mis teha... Veega olid aga hullud lood - no ei suuda seda kraanivett juua! Judinad jooksevad praegugi mööda selga - mitte et meil vastik kraanivesi oleks... aga ma lihtsalt suudan juua vaid tõeliselt külma ja kindlasti seisnud vett. Nö toores kranivesi ajab mul tihti kõrvetama - veider? Õhtuks sain imemaitsvat risottot lihapallide, juustu ja kodujuustuga - kui ütlen, et see oli ulmehea, siis olen tagasihoidlik :) Teisipäeval trenni ei teinud, kuna trennikaaslane hüppas alt ära ja siis murdus ka minu iseloom. Kas keegi teab, kust saaks muretseda uue ja parema iseloomu?

Täna käisin vabakal oma silmaringi avadramas, millele järgnes maitsemeelte teritamine rullkebabi näol. Ei pidanud taas pettuma :) Veega taas kehvad lood, 1 l vaid. Ja olgem ausad, ega nüüd liikumist ka täna tavapärasest rohkem polnud. Nii, et trenni real ilutseb suur ümmargune null. 0

Homme aga taas tööpäev ja püüan rahva kokku ajada, et õhtul pisut zumbatada :))))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar