neljapäev, 11. august 2011

Neljapäev

Neljapäev on tore päev, minu lemmik kõigist nädalapäevadest.
Olin täna päris tubli - jõin kenasti vett, sõin normaalselt ja trenni tegin ka. Õhtul aga maiustasin pisut suitsukana ja šokolaadiga :) Vajasin nö viimast vabamat õhtut, sest järgneva kahe nädala jooksul olen enda vastu erit karm ja püüan mõnest kilost lahti saada. Loodame parimat :)

Käisin täna õhtul jooksmas. Jooksen ülialgajate treeningkava järgi: 2 minutit jooksu ja 2 minutit tempokat kõndi ning nii 7 kordust. Täna tegin aga magustoiduks ühe 2 min jooksu veel :)
Kogu treeningu kestvus: 0,39`
Kulutatud: 184 kcal
HR alla zone 1 2%
HR zone 1 9%
HR zone 2 39%
HR zone 3 23%
HR üle zone 3 27%
average HR 151
peak HR 184

Nagu näha, siis on jooksmine minu jaoks väga karm, aga vahest tunnen, et tahan ja eks võhma on ju vaja ka kasvatada. Sinu jaoks on arvatavasti juba päris tüütu, et ma oma trenniandmeid siia koguaeg topin, aga kuna mina olen nö kapi-statistik, siis minu jaoks on see väga tähtis :)

Muahhh!

1 kommentaar:

  1. Mina neid näitajaid kahjuks lugeda ei oska :) aga see ongi sinu enda jaoks, et sa saaksid võrrelda ja hiljem näha, kuidas need on muutunud. Väga tubli olid täna :) Kallikalli!

    VastaKustuta