reede, 19. august 2011

Reede

Täna oli üks ütlemata nõme päev. Pikemalt sellest siin kirjutama ei hakka, aga ütlen nii palju, et kolin vist varsti sauna elama :)
Nõme päev sai aga kena lõpu õhtuse treeningu näol. Nimelt olin turris ja end täis söönud, kui otsustasin siiski hilisest kellaajast hoolimata kõndima minna. Ja mõnus oli - nahk kuumas, kalorid kulusid, peavalu taandus ja lisaks nägin paraplaani, kuumaõhupalli ja üht sümpaatset rongapaari, kes mind mu teekonnal saatsid :)
Ja kalorikulust rääkides, ma pidin poolel teel (seal humala mäe juures, kus ümber pööran) kreepsu saama, kui märkasin, et olen enneolematult palju kaloreid kulutanud - 252 poole tee kohta!!!! varem sain nibin-nabin selle maa peale 150 kilokalorit täis!! Ja kas teate, kui reibas oli veel tagasitee, peale minu avastust. See läks justkui lennates :DDD Asja tuum peitub selles, et üks tore töökaaslane vaatas mu siinsed näitajad üle ja seadis nende õigsuse kahtluse alla. Näppisime siis üheskoos pisut pulsikella ja nüüd siis saan reaalsemaid tulemusi näha :) ja oi, kuidas need mulle meeldivad ;) Aitäh sulle R.

Näitan teilegi:
Kogu treeningu kestvus: 1,16`
Kulutatud: 531 kcal
HR alla zone 1 3%
HR zone 1 89%
HR zone 2 8%
HR zone 3 0%
HR üle zone 3 0%
average HR 129
peak HR 139



1 kommentaar:

  1. Vahva :) See andis sulle kindlasti palju motivatsiooni juurde :);)

    VastaKustuta