esmaspäev, 15. august 2011

Uuel nädalal uue hooga

Hommik.
Täna on uue nädala esimene päev ja see nädal tuleb parem, kui eelmine :)
Käisin täna hommikul, enne söömist ka kaalul ära, et oleks teada nö kindel "tühja kõhu kaal" mida tulevaste nädalate jooksul võrrelda ja uskuga või mitte, aga kaal näitas 81,3 kg (kaalusin korduvalt, näit oli sama). Nii, et ühe ööga olen 900 g võrra kergemaks jäänud :) No ega õhtune ja hommikune kaal polegi omavahel võrreldavad, aga tore oli ikka pisut enesepettusega tegeleda ;))))
Kõik, kes mind tunnevad, teavad kui raske on mul hommikusööki süüa. Aastaid nautisin hommikusöögiks vaid suhkru- ja koorerikast kohvi ning olen viimaste aastate jooksul hullu vaeva näinud, et hommikust söömist endale külge harjutada. Pean tõdema, et see on ikka veel nii raske - nagu sund söömine. Aga olin täna tubli ja sõin hommikusöögiks kaerahelbeid jogurtiga, lisandiks peotäis seemneid. njami.

Kuigi tundsin end imelikult, siis läksin pärastlõunal kõndima ja kulutasin 317 kcal.
Suht normaalne päev oli :) Eks näis, mis homme saab, sest tööpäevadel tuleb tihti ette olukordi, kus mul silme eest mustaks lööb ja kappi shokolaadi sööma tõttan.

Hea uudis ka: kuulsin just, et minu jäljetult kadunud rattakiiver on üles leitud ja ma saan ta juba nädalavahetusel tagasi :) kui nüüd veel vaid pirukavormi ka üles leiaks :D

1 kommentaar:

  1. Ei seda sa küll ei taha ülesse leida, Ene-Ly :P Hea, et ma ikka sulle jäätist ei toonud, loodan, et virsikud on head, natsa kõvad olid :) Ja ma unustasin su putuka üle vaadata, saada mulle pilti pliis ;)

    VastaKustuta