pühapäev, 10. juuni 2012

:)

Ei, ma ei hõiska veel enne "õhtut" aga lubasin ju rääkida, mis toimub :)

Igatahes, möödunud laupäeval avastasin ühe hea pakkumise ja otsustasin sellest kohe ka kinni haarata. Nimelt oli kaaluabi.ee aastane kasutusõigus üpris talutava hinnaga pakkumisel ja seega olen ma nüüd ametlikult kaaluabi.ee kasutaja.
Vahva avastus oli mul sellega seoses ka - nimelt olin Kaaluabiga ka kunagi varem kokku puutunud ja seda siis umbes aasta tagasi ning kuna Kaaluabi ei unusta midagi, siis selgus, et olen pingutustest hoolimata aastaga juurde võtnud tsipa üle kilo :S
Aga see selleks.
Täna sai mul aktiivse kaaluabi.ee kasutajana täis esimene kalorilugemise nädal ja oli ka aeg oma hetke kaal üle täpsustada :) Oi kui hea oli märkida sinna -2,6 kilo :))))
Pean tõdema, et ega ma nüüd 100% pole oma lubatud päevasest kalorinormist kinni pidanud aga ilmselgelt on see piisav olnud, et märkimisväärselt kaalu kaotada. Käingi nüüd toidukaal käekotis ringi ning püüan võimalikult täpselt ja ausalt kõik söödava ja joodava toidupäevikusse üles märkida. Ega see kerge pole, sest esimest korda elus loendan ma kaloreid ja pidevalt juhtub nii, et olen juba toidu taldrikusse ladunud, kui tuleb meelde, et kaaluda ju ka vaja :) Eriti raske on aga külaskäikudel, kui laud head paremat täis ja süüa väga midagi ei tohikski. Njah, eks peab ise järgmine kord midagi välja nuputama :)

Uuel nädalal püüan pisut ikka kõndima ka minna, aga eks annan pühapäeval siis taas märku, et kuidas mul läinud ka on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar