laupäev, 23. juuni 2012

Jaanike, jaanike :)

Täna hommikul astusin siis kaalule, kuue päevaga oli maha tulnud veel 800 grammi :)
Kummaline olen ma ikka küll, kui kellelgi teisel tuleks ca nädala ajaga ilma suuremate piinadeta nii palju kaalu alla, siis õnnitleks siiralt ja kiidaks teist taevani. Ise aga tahaks ikka rutem ja rohkem :) Tegelikult on aga 800 grammi ka suurepärane tulemus ning ma püüan selle üle õnnelik olla. Samuti püüan täna normaalne olla ja ja end mitte lõhki süüa - lubadusi ei anna, aga püüan igatahes.

Trenni mõttes läks eilne päev luhta - ratas streigib ja mina temaga tegeleda ei tahtnud. Kui täna vähegi jõuan, siis tahaksin ikkagi sörkima minna. Eks homme arvatavasti ronin ikkagi kaalule ja kui hommikul üle eesti kõlavat röögatust kuulete, siis teate, et see olin kõigest mina :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar