neljapäev, 21. juuni 2012

jooks vol 2

Uhhh, täna on neljapäev, jaanipäev on juba peagi käes ja mina olen kerges paanikas. Perekondlikud istungid on meil alati rohke söömisega seotud ja mind ootab seega ees üks tõsisem proovikivi. Olen vaid paar nädalat jälginud, mida suhu topin ja ei tahaks ühe õhtuga kogu saavutatut kaotada. Samas tahaks ju jaaniõhtut ka ikkagi nautida :) Seega olen nüüd kaks päeva juba väga tubli olnud - jälgisin täpselt kaloreid ja käisin end tõsisemalt liigutamas. Sama lahinguplaani rakendan jaanini ja siis ka mõned päevad peale jaanipäeva, enne kui taas kaalule ronin. Ja veel... kui siiani on mul kaalumispäev olnud pühapäeva hommikuti, siis otsustasin seekord laupäeval kaaluda - et saaks aga kena numbri kirja panna ja siis järgneva nädala jooksul seda vähemalt säilitadagi. Uhh, ma vist mõtlen jälle üle... aga mis teha - grillliha on mu nõrkuseks.

Nii, täna oli siis plaanis jälle jooksmist harjutada. Kuna pidin pärastlõunast linna minema, siis tuli kell 13 tossud jalga tõmmata ja ausalt, see ei olnud kõige parem mõte. Meil oli täna päris mõnus päevitamise ilm ja tuult praktiliselt polnudki. Aga taaskord, sain hakkama sama trajektooriga, nagu esimenegi kord ja pean tõdema, et kui poleks nii palav olnud, siis oleks täitsa nautinud seda kõike. Uhke tunne on aga siiski.

Tänased tulemused:
aeg: 0:53
 alla Z1: 10%
Z1: 41%
Z2: 36%
Z3: 13%
aHR: 135
pHR: 172
Kcal: 307

Homme viin kas ratta või kepid liikuma, ülehomme (st jaanipäeval) aga lähen taas jooksma :)

1 kommentaar:

  1. Eheh, avastasin, et olen mõlemad jooksukorrad läbinud täpselt sama ajaga.
    Vahe on aga keskmises pulsis jt näitajates, mis esimesel korral olid kõrgemad ja seetõttu kaotasin ka rohkem kaloreid. Esimesel korral oli ju tugev tuul õues, millega võidelda tuli :D

    VastaKustuta