neljapäev, 28. juuni 2012

Igati edukas päev

Täna oli siis kohe eriti õnnestunud päev.
Käisin mööda spordipoode ja uskuge või mitte, aga leidsin endale jooksupluusi :))) Ma vist blogis polegi rääkinud, aga olen viimasel ajal kimpus trenniks sobilike riiete valimisega -pluusiga hakkab õhtu tsipa jahe ja softshelliga kuumenen üle... nüüd siis aga liigun ringi pepsodendi rohelise Crafti jooksujakiga. Esimese kogemuse saingi kohe täna, kui peale 19 kõndima läksin ja oi, kui hästi see materjal hingas - ei olnud palav, ei olnud jahe. Lihtsalt suurepärane ja lisaks veel päris kena ka - mida rohkemat tahta? Kusjuures värvitoon on jakil selline päris intensiivne, et hakkab hästi silma - on ehk lootust mitte auto alla jääd, sest meie väike Vääna-Tutermaa teekene on viimasel ajal autode alla koormas. Teise ostu tegin ka - lõpuks sain oma keppidele uued ostikud, seega saan soovikorral keplema minna :) Ja täna käisingi :)

Tänased tulemused:
aeg: 1:14
alla Z1: 18%
Z1: 82%
aHR: 120
pHR: 135
Kcal: 346

Homme on jooksupäev ja laupäeval on kaalumine :)

Siin siis minu nunnu jakk spordipoe riietuskabiinis :) NB: olge kenad, ärge mu nägu vaadake - näonahk on viimsel ajal eriti hulluks läinud... ja juuksed on mul ka tuulest viidud - ärge neid ka vaadake. Vaadake vaid jakki, eks ;)


1 kommentaar:

  1. Väga kena jakk :) Nüüd saad siis kepikõndi ka vahelduseks jälle teha ;)

    VastaKustuta