kolmapäev, 27. juuni 2012

jooks vol 5

Nonii, täna pidi siis trenni osas puhkepäev olema aga kuna mu planeeritud kinokäik jäi ära, siis läksin ikkagi pekke liigutama. Hommikune kaalulkäik andis motivatsiooni, aga enne laupäeva ma midagi ei ütle :) 
Jooksin siis ikka 1+1 aga pisut pikemat distantsi ja püüdsin rohkem jälgida, et ma kõnnihetkedel ei longiks. Sellel nädalal jätkan 1+1 intervalliga aga uuest nädalast tuleb vist midagi muud välja mõelda :)
Mäletate, kui rääkisin, et eelmisel jooksukorral tegi pulsikell trikke, aga täna oli ka tema end kokku võtnud ja käitus eeskujulikult. Muideks, täna oli kohati ikka raske joosta, kuid üha usutavam tundub see võimalus, et hakkan kunagi jooksmist nautima. Hetkel aga naudin jooksmise tulemust - kaotatud kaloreid :)))

Tänased tulemused:
aeg: 1:01
alla Z1: 8%
Z1: 11%
Z2: 42%
Z3: 39%
aHR: 147
pHR: 174
Kcal: 393 :))))

Naerda tahate? Mul pulsikell palus ca nädal aega tagsi, et  ma oma kaalu uuendaksin (no kell ju aasta aega vana) ja mina pole siiani julgenud seda teha..... selline tunne on, et kui olen happy ja panen uue kaalunumbri kirja, siis kisub asi jälle käest ära ning maandun omadega sealsamas augus, kus korduvalt varemgi. Et kardan nagu ära sõnuda... oh, ma olen ikka parajalt napakas :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar