neljapäev, 5. juuli 2012

back on track

Sipsu is back on track :)
Kuigi olin täna juba paar korda otsustanud, et ei lähe jooksma ega kõndima, siis ühtäkki avastasin end kella 21 ajal trenniriietes ja ütlesin messengeris sõbrantsile, et "tsauuuu, ma lähen jooksma..." Süümepiinad, mis muud, sest olin täna üsna maias. Lisaks oma tavapärastele Fazeri piimašokolaadi ruudukestele, sõin ma ka mingit ema ostatud vastikut liivakooki ja seda lausa 2 tk. Vot aru ma ei saa, miks vahest mõistus blokib ja söön asju, mis mulle isegi ei maitse??

Nojah, igatahes käisin täna jooksmas ja kuigi, ma ei saa öelda, et kerge oleks olnud, siis tuleb tunnistada, et sain täitsa hästi hakkama. See nädal jooksen siis 1,5 minutit ja kõnnin 1 minuti. Eelmine kord tundsin selgelt ära, kus läks see ühe minuti piir ja siis tuli need 30 sekundit veel lisaks pingutada. Täna aga seda vahet ei tajunud ja olen päris happy :)

Homme üritan õhtul taas end liigutada, sest varsti on juba käes laupäev ja praeguse seisuga tundub, et mul tuleb esimene pluss-nädal. Njah.

Aga siin siis tänased tulemused uute pulsikella patareidega ja uuendatud seadetega:
aeg: 1:00
alla Z1: 13%
Z1: 38%
Z2: 29%
Z3: 20%
üle Z3: 0%
aHR: 135
pHR: 170
Kcal:402

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar