kolmapäev, 4. juuli 2012

Jooks vol 9 - mina panin pange

Oh, what a day :)
Aga alustagem ikka algusest...
Eile käisin ühel pisikesel sünnipäeval ja olin omast arust suhteliselt mõistlik - tõde selgus aga siis, kui õhtul seda suurt apelsinimahla ja kahte imemaitsvat pitsalõiku Kaaluabi toidupäevikusse kirja panin. Õhtul jõudsin küll juba enne 21 koju, aga lihtsalt ei viitsinud end jooksma ajada. Seega, panin äratuskella hommikuks helisema ja kobisin pisut peale 9-t õue jooksma. Kodu juures oli mõnusalt vilu veel ja kerge tuuleke puhus ka. Poolele teele jõudes aga olin lauspäikese käes, õhku ei jagunud ja vett polnud ka kusagilt võtta ning minu katus hakkas sõitma.... Istusin mõne minuti teepeenral ja ootasin, kuni maailm pöörlemise lõpetas... Telefon oli kaasas (nagu alati) ja kaalusin mõtet auto endale järele kutsuda aga suutsin ikka ise koju lonkida. Igatahes jah, tühja kõhu ja kuuma ilmaga jooksma minna, polnud kõige parem mõte...  Seda, kas pulsikella patareide vahetusest kasu oli, ma öelda ei oskagi, sest ei suutnud täna kella jälgida...

Ahjaaa, mis pulsikella patareide vahetusse puutub, siis sain eile tõelise eduelamuse... Nimelt tuli peale patareide vahetust kellal ka isiklikud andmed üle kontrollida - ja mis ma avastasin :))) mul oli kaaluks seal märgitud 82.2 kg ning seda tuli uuendada saja grammi haaval allapoole liikudes - teate, kui kaua see aega võttis :))))))))))) nii tore, nii tore :)))))))  Samas sättisin pulsikellal ka treenituse astet pisut paremaks, kui varem.... et ehk siis homme õhtul oskan öelda, kuidas need muudatused kalorikulus avalduvad.

Offtopic: üle vägavägaväga pika aja sain täna autoroolis olla :) 1,5 tundi puhast rõõmu :))) Et kui keegi tahab mulle juhuslikult autot kinkida, siis ma oleks väga tänulik :))))

Inspiratsiooniks :)
Pilt pärineb siit: http://www.auto-types.com/photo-gallery-0/rover-mini-cooper-2-doors-hatchback-4-speed-manual-45746.html

Aga nüüd tõmban otsad kokku siin ja lähen poen vanni ligunema,
Muahhh
 :))))))

Edit: otsisin pulsikellalt ülesse hommikuse jooksu-pange andmed - huvitav ju ikka :)
Kõndisin 5 minutit ja siis intervalliga 1,5 minutit jooksu ja minut kõndi kuni Humala mäeni, ehk ca 3 km. Tagasiteel veel paar kordust ja siis hakkaski paha ja peale seda siis istusin pisut ja lihtsalt kõndisin koju.
aeg: 1:17
alla Z1: 19%
Z1: 42%
Z2: 26%
Z3: 12%
üle Z3: 1%
aHR: 132
pHR: 184
 Kcal:420

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar