pühapäev, 1. juuli 2012

jooks vol 7

Eile tegingi trenni mõttes puhkepäeva, kaloripiirangust pidin aga kenasti kinni. Samas päris laisklemiseks ei saa eilset päeva pidada, sest panime ühes toas tapeeti ja see põlvili-püsti-kükki siblimine väsitas ka ikka korralikult ära.
Täna aga peesitasin pisut päikese käes ja õhtul olin tubli :) Olin kohe hommikust peale end häälestanud õhtuseks jooksuks ja kui kella 19 paiku juba tsipa jahedamaks oli läinud ja päike pilvevine taha pugenud, siis oligi aeg tossud jalga tõmmata ja Humala poole liduma pista. Ei saa õelda, et algus kuidagi erilisem oleks olnud, pigem ikka sama raske kui tavaliselt. Aga siis, kui ca 20 minutit jooksnud olin, tajusin, et samm on kuidagi kergem ja minek parem kui tavaliselt ja püüdsin siis vunki juurde anda.... Oi, hea tunne oli, päris jooksmise moodi kohe ja eelmise korra aega parandasin ca 4 minutiga :) Ja ühe kõnniminuti ajal sõin tee ääres metsmaasikaid ka veel :) njami

Tänased tulemused:
aeg: 0:57
alla Z1: 9%
Z1: 15%
Z2: 45%
Z3: 30%
üle Z3: 1%
aHR: 144
pHR: 177
Kcal: 364

Pulsikella osas olen aga segaduses. Täna tundus ta taas jumpsivat.... või siis ei tõusegi mul pulss nii kiiresti, kui ma olin arvanud? ei tea... mingi hetk nägin, kuidas  pulss püsis 146 peal ja siis järsku vurisesid numbris 169ni - nagu jah... et mis ma arvama peaksin?

Ja nüüd ruttu kõik teleka ette, varsti hakkab jalka :)))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar